Четвер, 28.03.2024, 11:07

Головна Мій профіль Вихід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2010 » Квітень » 15 » Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з технологій для учнів 11 класів
12:54
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з технологій для учнів 11 класів









Державна підсумкова атестація з технологій має на меті виявити рівень технологічної підготовки випускників, перевірити їх знання з обраного напряму та вміння використовувати їх у технологічній діяльності.

Державну підсумкову атестацію з технологій складають лише учні 11-х класів, які навчаються за технологічним профілем.

Атестація проходитиме у формі контрольних робіт за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з технологій. Частина І. ІІ. ІІІ.» Автори-упорядники: Ткачук І.О. та ін. – К-П.: Аксіома, 2010р., що має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (лист від 03.02.2010р № 1/11-453).

Збірник завдань призначений для учнів, які навчаються за професійним та допрофесійним спрямуванням.

У збірнику подано завдання за такими напрямами:

- частина І: водій категорії «В», водій категорії «С», тракторист, слюсар з ремонту автомобілів;

- частина ІІ: оператор комп’ютерного набору, секретар керівника (організації, підприємства, установи);

- частина ІІІ: кухар, швачка, перукар, продавець продовольчих товарів.

Завдання розділено за трьома блоками. Перший блок охоплює загальні питання. Наприклад, з напряму водій - це «Будова автомобіля», з напряму секретар керівника (організації, підприємства, установи) – «Організаційне та інформаційне забезпечення діяльності керівника».

Другий блок охоплює матеріал практичного спрямування. Наприклад, з напряму тракторист - це «Несправності та технічне обслуговування трактора», з напряму кухар – «Технологія приготування їжі та основами товарознавства».

Третій блок містить завдання прикладного характеру. Наприклад, з напряму водій - це «Основа керування і охорона праці».

Для контрольної роботи вчитель самостійно добирає для кожного учня окремо по одному завданню з кожного блоку. Наприклад:

1 варіант: з І блоку – завдання 1; з ІІ блоку – завдання 2; з третього блоку – завдання 5;

2 варіант: 2; 4; 6;

3 варіант: 3; 1; 9;

…………………

30 варіант: 2; 9; 4.

За напрямами підготовки, які не увійшли до зазначеного вище збірника завдань (столярна справа, діловод, тощо) вчитель самостійно, за аналогією, розробляє по три блоки завдань та затверджує їх у керівника навчального закладу.

Контрольну роботу учні виконують протягом двох уроків.


Переглядів: 1044 | Додав: WeRo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
avatar
1
Чувствую напишем!!!!!!!!!!!!!
avatar
2
О да...
avatar
Ви увійшли як Гість |

Група "Гости" | RSS



Календар
«  Квітень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024 Використовуються технології uCoz