Державна підсумкова атестація з технологій має на меті виявити рівень технологічної підготовки випускників, перевірити їх знання з обраного напряму та вміння використовувати їх у технологічній діяльності. Державну підсумкову атестацію з технологій складають лише учні 11-х класів, які навчаються за технологічним профілем. Атестація проходитиме у формі контрольних робіт за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з технологій. Частина І. ІІ. ІІІ.» Автори-упорядники: Ткачук І.О. та ін. – К-П.: Аксіома, 2010р., що має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (лист від 03.02.2010р № 1/11-453). Збірник завдань призначений для учнів, які навчаються за професійним та допрофесійним спрямуванням. У збірнику подано завдання за такими напрямами: - частина І: водій категорії «В», водій категорії «С», тракторист, слюсар з ремонту автомобілів; - частина ІІ: оператор комп’ютерного набору, секретар керівника (організації, підприємства, установи); - частина ІІІ: кухар, швачка, перукар, продавець продовольчих товарів. Завдання розділено за трьома блоками. Перший блок охоплює загальні питання. Наприклад, з напряму водій - це «Будова автомобіля», з напряму секретар керівника (організації, підприємства, установи) – «Організаційне та інформаційне забезпечення діяльності керівника». Другий блок охоплює матеріал практичного спрямування. Наприклад, з напряму тракторист - це «Несправності та технічне обслуговування трактора», з напряму кухар – «Технологія приготування їжі та основами товарознавства». Третій блок містить завдання прикладного характеру. Наприклад, з напряму водій - це «Основа керування і охорона праці». Для контрольної роботи вчитель самостійно добирає для кожного учня окремо по одному завданню з кожного блоку. Наприклад: 1 варіант: з І блоку – завдання 1; з ІІ блоку – завдання 2; з третього блоку – завдання 5; 2 варіант: 2; 4; 6; 3 варіант: 3; 1; 9; ………………… 30 варіант: 2; 9; 4. За напрямами підготовки, які не увійшли до зазначеного вище збірника завдань (столярна справа, діловод, тощо) вчитель самостійно, за аналогією, розробляє по три блоки завдань та затверджує їх у керівника навчального закладу. Контрольну роботу учні виконують протягом двох уроків.
|