Вівторок, 16.04.2024, 07:29

Головна Мій профіль Вихід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2011 » Березень » 31 » Державна підсумкова атестація з технологій
14:35
Державна підсумкова атестація з технологій

Листом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 17.02.2011 №1/9 -109 надано
методичні рекомендації до проведення держаної підсумкової атестації у 2010\2011
навчальному році.

Рекомендаціями передбачено, що

На виконання завдань державної підсумкової атестації
відводиться 90 хвилин.

Завдання або збірники завдань для здійснення державної
підсумкової атестації в класах технологічного профілю, організація
навчально-виховного процесу в яких здійснюється за 5-годинною навчальною
програмою на базі загальноосвітніх навчальних закладів, міжшкільних
навчально-виробничих комбінатів, опорних професійно-технічних, вищих та інших
навчальних закладів, розробляється фахівцями закладів освіти, на базі яких
організовується така форма навчання, та затверджуються відповідними органами
управління освіти. Для їх підготовки використовується «Збірник завдань для
державної підсумкової атестації з технологій (1, 2, 3 частини)».».

Пояснення від
С.Дятленка.

Для класів технологічного профілю ДПА з технологій є
ОБОВЯЗКОВОЮ як іспит з профільного предмета.

Атестація проходитиме за ОНОВЛЕНИМ «Збірником завдань для
державної підсумкової атестації з технологій. Частина І. ІІ. ІІІ.»
Автори-упорядники: Шестаківський Л.Л. та ін. – К-П.: Аксіома, 2011р., що має
гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

Державну підсумкову атестацію з технологій за цим збірником
складають учні 11-х класів, які навчаються за допрофесійним та професійним
спрямуваннями.

У збірнику подано завдання за такими напрямами:

- частина І: водій категорії «В», водій категорії «С»,
тракторист, слюсар з ремонту автомобілів;

- частина ІІ: оператор комп’ютерного набору, секретар
керівника (організації, підприємства, установи), касир (на підприємстві, в
установі, організації), манікюрниця;

- частина ІІІ: кухар, швачка, перукар, продавець
продовольчих товарів.

За напрямами підготовки, які не увійшли до зазначеного вище
збірника завдань (столярна справа, діловод, тощо) вчитель самостійно, за
аналогією, розробляє по три блоки завдань та затверджує їх у місцевих органах
управління освітою.

Включення додаткових завдань до змісту контрольної роботи не
допускається.

Відповіді на кожне з трьох завдань оцінюється за 12-бальною
шкалою відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового
навчання (технологій), затверджених наказом Міністерства освіти і науки України
від 05.05.2008 р. № 371. Загальна оцінка за контрольну роботу визначається як
середнє арифметичне, заокруглене до цілого числа.

Учні складають державну підсумкову атестацію з технологій в
навчальних закладах, на базі яких вони вивчали профільні предмети. Це можуть
бути міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні навчальні
заклади, опорні загальноосвітні школи та ін. Склад комісій та порядок оформлення
документації заздалегідь визначаються спільно місцевими органами управління
освітою, адміністраціями закладів освіти, на базі яких здійснювалося навчання,
та адміністраціями загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем
навчання учнів.

Державна підсумкова атестація проводиться окремо від
кваліфікаційних іспитів з присвоєння робітничої професії.


Переглядів: 2455 | Додав: admin | Рейтинг: 3.2/4
Всього коментарів: 0
avatar
Ви увійшли як Гість |

Група "Гости" | RSS



Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024 Використовуються технології uCoz