П`ятниця, 19.04.2024, 19:27

Головна Мій профіль Вихід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2010 » Грудень » 8 » І знову про скутери
22:20
І знову про скутери

Українська
Державтоінспекція ініціює продовження термінів реєстрації мопедів і скутерів за
спрощеною схемою - без документів, які офіційно підтверджують факт придбання
даної техніки.

Як відомо,
державна реєстрація двоколісних транспортних засобів з об'ємом двигуна до 50
см3 за спрощеною процедурою закінчилася 1 листопада 2010 року. Однак багато
власників такого мототранспорту не встигли пройти реєстрацію до встановленого
терміну. Так, за даними ДАІ за все в Україну на облік було поставлено близько
50 тис. мопедів і скутерів, у той час як за даними консалтингової компанії
АutoСonsulting тільки за один рік у нас в країні продавалося більше 100 тис.
скутерів, а загальний парк мопедів перевищує 1 млн. одиниць.

Саме тому
Міністерством внутрішніх справ України підготовлено проект постанови Кабінету
Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів
України від 23 грудня 2009 року № 1371", в якому передбачено перенесення
терміну завершення спрощеного порядку реєстрації мопедів і скутерів до 1 липня
2011.

 За спрощеною схемою власнику ТЗ з об'ємом
двигуна до 50 см3 для реєстрації досить було пред'явити його для огляду у МРЕВ
ДАІ та написати відповідну заяву. Якщо перевірка показувала, що мопед або
скутер не числиться в угоні і у нього справжні номери агрегатів, то на нього
видавали  техпаспорт. Втім, в ході
постановки на облік виникали складності, як правило, у господарів китайських
скутерів - щоб визначити обсяг їхнього двигуна експерти примушували розбирати
мотор. Пояснювали це відсутністю інформації про дану техніку в наявних
технічних каталогах. Дана обставина послужила сильним стримуючим фактором для
багатьох господарів такої техніки - адже розібрати мотор скутера це повний
абсурд. З огляду на дану обставину, щоб не наступити на граблі ДАІ бажано
зробити відповідні превентивні заходи (отримати відсутню техдокументацію), щоб
господарі китайських скутерів могли їх зареєструвати, не стикаючись зі
складними технічними перешкодами.

Разом з тим, для
експлуатації ТЗ з об'ємом двигуна до 50 см3 потрібно не тільки поставити його
на облік, але й пройти техогляд, а також отримати посвідчення водія категорії
«А1» та оформити страховий поліс. Тобто для безпроблемного їзди на мопеді чи
скутері потрібно пройти цілий ряд складних процедур з витратою особистого часу
і грошових коштів. Але на жаль, цього вимагає наше чинне законодавство ... ..

 Наявність страховки, прав категорії «А1» і
талона ТО не є необхідним для реєстрації - на облік таку техніку повині ставити
без надання таких документів. Таким чином, першим кроком для господарів ТЗ з
об'ємом двигуна до 50 см3 повинна стати реєстрація. Терміни пільгової реєстрації
все-таки продовжать – потрібні гроші, а ось чи можливо все це технічно виконати
ніхто не подумав.

Переглядів: 1128 | Додав: admin | Теги: скутер, даі | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Ви увійшли як Гість |

Група "Гости" | RSS



Календар
«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024 Використовуються технології uCoz