Неділя, 24.11.2024, 01:22

Головна Каталог статей Мій профіль Вихід
Меню сайту

Категорії розділу
Для автомобілістів [15]
Для користувачів ПК [7]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Статті » Для автомобілістів

Двигун заглох
Всім знайома ситуація, коли в самий невідповідний момент (при русі в потоці автомобілів, перед світлофором, на заміському шосе, на підйомі і тому подібне) може раптом "заглохнути" двигун вашої вантажівки, причому раніше двигун не "чхав", не "стріляв" і працював цілком нормально. У цій статті ми спробуємо допомогти читачам декількома добрими радами.

Двигун зупинився, пускається стартером, але припиняє працювати після вимикання стартера.

Уявіть собі ви у відмінну погоду їдете по хорошій дорозі і при достатній кількості палива в баку. Здається, ніщо не провіщає неприємностей, як раптом... двигун без всякої причини перестає працювати. Що робити?
Не намагайтеся пустити двигун стартером, інакше тільки "посадите" акумуляторну батарею. Проте для перевірки несправності в системі запалювання можна провести короткочасну спробу пуску двигуна стартером . При цьому необхідно стежити за відхиленням стрілки амперметра (на розряд) під час обертання колінчастого валу двигуна стартером.
Якщо двигун почав працювати, але працює тільки до того моменту, поки включений стартер, а стрілка амперметра залишилася нерухомою - значить, причиною раптової зупинки двигуна є перегорання додаткового резистора котушки запалювання, із-за якого не вмикається ланцюг низької напруги в системі запалювання.
Для перевірки справності додаткового резистора використовують контрольну лампу, кінець одного дроту якої сполучають з масою автомобіля, а кінець іншого під'єднують по черзі до контактів ВК і ВКБ котушки запалювання. Якщо лампа горітиме при підключенні дроту до контакту ВКБ і не горіти при підключенні до контакту ВК, то додатковий резистор згорів.
Після виявлення причини зупинки двигуна потрібно замкнути накоротко контакти ВК і ВКБ котушки запалювання. Це дозволить запустити двигун на нетривалий час, щоб від'їхати на автомобілі в зручне для усунення несправності місце. Проте не можна довго їхати із замкнутими накоротко контактами котушки запалювання. Інакше через декілька кілометрів котушка запалення обов'язково згорить, і автомобіль доведеться буксирувати.
Для усунення цієї несправності необхідно розібрати ізолятор додаткового резистора і з'єднати кінці його спіралі, що перегоріли. Потім при першій же нагоді замінити пошкоджений додатковий резистор котушки запалювання.
Щоб надалі уникнути раптової зупинки двигуна на дорозі від такої несправності, можна тимчасово замість котушки запалення з додатковим резистором поставити на автомобіль без всяких переробок котушку запалення типу Б-117, яка не має додаткового резистора і застосовується на легкових автомобілях ВАЗ, обладнаних контактною системою запалення.

Двигун перестав працювати, і його не вдається пустити

Якщо ж пустити двигун не вдається стартером, а погода хороша і бак повний, як в першому випадку, радимо знову шукати несправність в системі запалювання.
Несправності можуть бути наступні:

- замаслення, забруднення або обгорання контактів переривача-розподільника запалювання;
- несправність (пробій) конденсатора розподільника запалювання;
- пробій ізоляції вторинної обмотки котушки запалювання;
- порушення контакту в місцях під'єднування проводів до приладів системи запалювання.

Якщо контакти переривача-розподільника запалювання замаслені і забруднені, то їх слід протерти тканиною, змоченою в бензині, а потім - сухим матеріалом, не залишаючи волокон на контактах. При обгоранні ж контактів їх необхідно зачистити, протерти матеріалом, змоченим в бензині, а потім сухою тканиною.
При правильній зачистці контакти переривника повинні стикатися всією поверхнею. Не можна застосовувати для зачистки контактів наждачний папір, що залишає на поверхні тверді частинки наждаку, які приводять до сильного іскріння і швидкого зношування контактів!
Щоб перевірити справність конденсатора розподільника запалювання, дріт конденсатора потрібно від'єднати від контакту переривача і для встановлення контактів переривача в замкнуте положення провернути колінчастий вал двигуна. Потім слід вімкнути запалювання і пальцями руки розімкнути контакти переривача, між якими повинне спостерігатися сильне іскріння.
Після цього треба з'єднати дріт конденсатора з контактом переривача і знов розімкнути контакти. Конденсатор справний, якщо іскріння між контактами зменшиться. Пробитий конденсатор необхідно замінити новим.
Для тимчасового усунення несправності можна використовувати конденсатор від електричного звукового сигналу автомобіля або радіоконденсатор ємністю 0,17...0,25 мкФ. Для перевірки справності котушки запалювання слід зняти кришку розподільника запалювання, встановити контакти переривача в замкнуте положення, провернувши колінчастий вал двигуна, і вийняти дріт високої напруги з центрального виводу кришки розподільника.
Після цього потрібно вімкнути запалювання, наблизити кінець дроту високої напруги до головки циліндрів двигуна на відстань 5...7 мм і розімкнути контакти переривача. Якщо котушка запалювання справна, між дротом і головкою циліндрів двигуна повинна з'явитися іскра, відсутність іскри свідчить про несправність котушки запалювання, вона вимагає заміни.
Перевірку придатності котушки запалювання можна виконати і іншим способом: без зняття кришки розподільника запалювання. З цією метою треба від'єднати від кришки розподільника запалювання дріт високої напруги і піднести його кінець до головки циліндрів двигуна. Розмикання ланцюга низької напруги необхідно проводити не контактами переривача-розподільника запалювання, а від'єднанням дроту низької напруги від контакту котушки запалювання. При несправній котушці запалювання іскри між кінцем дроту високої напруги і головкою циліндрів двигуна не буде. 
Для визначення порушення контакту в місцях під'єднування проводів низької напруги до приладів системи запалювання треба вимкнути запалювання і розімкнути контакти переривача-розподільника запалювання. При цьому один кінець дроту контрольної лампи потрібно під'єднати на масу, а інший - послідовно приєднати до вхідного і вихідного контакту вимикача запалювання, вхідного і вихідного виводів котушки запалювання, а також до виводу низької напруги переривача-розподільника запалювання. Порушення контакту буде на тій ділянці ланцюга, на початку якої контрольна лампа спалахує, а в кінці - гасне. Виявлену несправність потрібно усунути.

Двигун зупинився під час проливного дощу і не запускається Але погода зіпсувалася, пішов проливний дощ. Несподівано двигун зупинився, і його не вдається пустити. Не намагайтеся пустити двигун стартером, інакше "посадите" акумуляторну батарею! Причиною раптової зупинки двигуна при проливному дощі, як правило, є вода, що потрапила на прилади і дроти системи запалювання і приводить до витоку струму високої напруги. Радимо посидіти в кабіні автомобіля декілька хвилин і почекати. Зазвичай за цей час волога, що потрапила на дроти і прилади системи запалювання, встигає випаруватися. Потім спокійно пускайте двигун і продовжуйте свою поїздку.


Двигун зупинився при русі на підйомі

Чому це відбувається? Зупинка двигуна на підйомі може відбутися від переповнювання паливом поплавцевої камери карбюратора, унаслідок заїдання голчатого клапана. У цьому можна легко переконатися, вийшовши з кабіни і піднявши капот. Про таку причину свідчать запах бензину або його булькання . Для усунення несправності необхідно відвернути пробку поплавцевої камери карбюратора і злити бензин в яку-небудь ємність, але так, щоб він не потрапив на двигун. Потім слід вкрутити пробку, для відкриття голчатого клапана постукати по карбюратору , підкачати паливо в карбюратор і після цього можна пускати двигун.

Двигун зупинився в жарку пору року і не пускається

Причиною цієї несправності може бути утворення парової пробки в паливному насосі або в паливопроводі. В результаті нагрівання паливо закіпає, утворюється парова пробка, яка викликає припинення подачі палива в карбюратор. В цьому випадку слід охолодити паливний насос, відстійник фільтру тонкого очищення палива і паливопровід, поливши їх холодною водою або поклавши мокру ганчірку. Після охолоджування двигун можна пускати.

Двигун перестає працювати при малій частоті обертання колінчастого валу

Під час руху двигун добре працює при великій частоті обертання колінчастого валу, при середній починає "стріляти" карбюратор, а при малій двигун зупиняється. Причиною цієї ситуації є засмічення паливного жиклера системи холостого ходу карбюратора. Для усунення несправності необхідно вивернути жиклер з карбюратора, продути його повітрям або промити в бензині.

Категорія: Для автомобілістів | Додав: admin (16.05.2010)
Переглядів: 1674 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
avatar
Ви увійшли як Гість |

Група "Гости" | RSS



Календар

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024 Використовуються технології uCoz